[silindi] Selam kızlar, kızım bu ay 1 yaşına giriyor. 7.aydan beri ara ara karamürver özü veriyordum. Ama hava değişiklikleri hemen çarpıyor ve iki sefer kocaman aftlar çıkmıştı ağzında. Bağışıklık güçlendirici neler kullanıyorsunuz bebişlerinize?
TheBaby [silindi] Klaire-labs ther biotic. Probiyotik yani. 1.ayından beri bunu kullanıyorum. Bittikçede alacağım bir takviye.