miniksincapppp Merhaba kızlar oğlum 10 aylık ilk adım ayakkabısı alacağım sizler ne aldınız ne önerirsiniz birde internetten sipariş vermeyi düşünüyorum ama ayak numarasını bilmiyorum nasıl yaptınız onu kafam biraz karışık ilk adım ayakkabısı konusuna yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim🙂
Yenidennn miniksincapppp merhaba, vicco öneririm. Ayak boyutu ölçerek numrayi belirleyebilirsiniz. Inertnetten bakın. 20 numra vicco ilk adim var elimde hiç kullanılmamış isterseniz alabilirsiniz
Zeyna_ miniksincapppp aynı durumdaym. Herkes vicco önerdi size tavsiyem gidip deneyin o şekilde alın . Biz gidip denedik vicco kesinlkkle olmadı sürekli ayağından çıkıyor topuk oturmuyor vs.
Mommqueen miniksincapppp kızında vicco aldık çok memnun kaldım oğlumada vicco almayı düşünüyorum il adım için gercekten cok rhat bide deneyerek almanzı tavsıye ederm ben magazadan aldım kızım yanı da yoktu ayakkarı tombiş 21 olsun dedim calşan ısrarla 20 olur esneme payı var vs dedi neyse aldık getrdık olmadı tekrar değişip 21 aldık
miniksincapppp Ikrazumra19 kanepelerin köşesine tutunup yürüyor evin içinde yürütüyorum yürüme arkadaşı var onunla beraber yürüyor o yüzden bunları yaparken giymesi için istiyorum
Ikrazumra19 miniksincapppp yok canim evde ayakkbi giydirmek saglikli degil dışarısını icin almak istiyorsan al ama doktorlar ozellikle evde giydirmeyin diyor
miniksincapppp Yenidennn teşekkür ederim bir ayağını ölçeyim sanırım gidip bakıp alsam daha iyi olacak
Twinsmomee Vicco iyi ilk adım için birde flo da falan var ilk adim ayakkabıları geçen lcwda gördüm, ayak tabanını ölçün ona göre numaraları yazıyor 19-20 olur büyük ihtimalle hafif bol olması gerekiyor 😊
miniksincapppp Mommqueen benim oğlumun ayaklarıda biraz tombik😅 dediğiniz doğru en iyisi vicconun mağazasına gidip bir deneyeyim Ona uygun birşey alayayım teşekkürler🙂