Çok şükür 3 yıldan sonra bi dil kursu çıktı.3 yıldor yurtdısındaydım ama kurs yoktu.Ocak ayında kursa başlicam dili bitirince meslek yapmak istiyorum .Kızım 15 aylık dil kursuna gidince onu okula yollamak istiyorum aranızda yolayan varmı kabul ederler mi acaba?