Tosbiklerinannesi Kızlar kararsızlık seviyesini aşma deyince ben 😂 aşırı kararsızım ya 🤣 sizce hangisi 1 Altı üstü 2 3 yemeni alacağım ama kararsızlıkla çığır açtım 🤣
MiracAlpinveUmutunAnnesi Tosbiklerinannesi 1.cok siyah gibi geldi bana 😀 2.daha güzel Ama size yakışması önemli olan
MiracAlpinveUmutunAnnesi Si_se_ta_be Ben görürüm 😂 Ilk önce ikinci fotoğrafta vardı sonra kaldırdı arkadaş ama ben hemen yakaladım 😂
Tosbiklerinannesi MiracAlpinveUmutunAnnesi yaaa gördün dimi ınsta resmim vardı kapattım ama yakalandım sanırımm 🤓🤣
Tombikdonerartikcokpahali Kesinlikle 1. 😂 İstanbuldaysanız bunlarin her çeşit her renk modelleri pendik te 10 tl 😁
Tombikdonerartikcokpahali Tosbiklerinannesi Al al bence gayet ucuz kaliteleri de iyi 😊😍ben de kullaniyorum
Tosbiklerinannesi Tombikdonerartikcokpahali hangisinden canım 1. Resımdekınden mi nasıl güzel oluyor mu 😍😘