Oğlum 7 aylık 6 aylıkken soğuk algınlığı vardı bıray burun aspiratörü elımde temızleme yaptım 7 aylığız yıne burnu tıkandı bu sürekli elimdemi gezicem ben ya alerjısımi vardır acaba cocuğun varmı böyle olan doktora konstrole götürüceğim şimdi oda burnunu çek baska bsey yapamassın dıcek 🤦🏼♀️