Güzel anneler benim prensesim. 2 ay 14 günlük geceden beri afedersiniz 2 kez dolu dolu kakasini degistirdim gayet normaldi. Az önce yine yaptım bu sefer afedersiniz sümük gibi yapıskan kaka yapmis kaka da denmez o kadar az ve yapiskan. İnternette okudum üşüttüğünde olabilir huzursuzluk eşlik ediyorsa kaka tahlili yaptırın vs diye. Ama herhangi bir huzursuzluk, meme emmeme gibi sorunumuz yok. Zaten 2 gün sonra randevumuz var. Aranizda bu durumu yaşayan var mi?