Kızlar merhaba hep post açıyorum kusura bakmayın ama buradaki bayanların tecrübelerine güveniyorum ve soracak kimsem de yok. Ben sanırım bu emzirme konusunda bir hata yaptim iki gün önce göğüslerim aşırı şiş ve süt doluydu hatta çok seviniyordum.Gece de aynı aşırı şiş ve ağrılı şekilde uyandım. Benim bebeğim gece çok ememiyor uyku sersemligi ile 5 dk emdi bıraktı tek gogsumu diğer göğsüm yine taş gibiydi ben de uykulu olduğum için öylece uyudum. Sabah kalktım göğsüm yine taş gibi tabi o göğsü verdim sonraki gün ise göğüslerim bildiğiniz yumuşacık oldu pörsüdu. İki gündür göğüslerim o şekilde yumuşacık süt kanalları mi tıkandı blmyrum süt dolmuuor tam olarak . Sol göğsümden bebeğin hiç emmek istemiyor özellikle o gogsumu almıyor napmam gerekiyor bu konuda? Sıcak duşa girdim biraz masaj yaptım videolar izleyerek başka bildiğiniz yöntemler var mı