bireylul 3ay olmamışdı meme reddi başladı, zann etdim emzik emdiyi içindi, ama yok diş çıkarıyormuş, şu an 6 aylik, 3ay neler çekdim bi Allah biliyor, maşallah olsun kızım gayet normal kilolu, ben zayif biriyim kucağımda daşiyamadığık halda ayakta kucakda sallayarak yedirdim, şu an bile bazen oturmama izin vermiyor o şekilde emmek istiyor, musiki açiyorum bu defa hazin hazin sallıyorum, ama eveller baya sinirimden odada ziplaya ziplaya yediriyordum, dişleri çikinca sakinliyor ozu uslu cocuk olub memeyi aliyor, sud gelmediyi aan kafasini geri yasliyor bazen, emzik biberondan uzaklaşın, ben emziyi sadece uykuya geçişde veriyorum, cunki beni emzik diye kullaniyor uykuya daldiginda, biliyorum yanliş ama uyanmasindan daha iyi