Ali123 Bebeğim üç gündür nezle hafif öksürüğü var doktora götürdüm zadiden damla yazdı. Fakat uyku yapiyor oğlumda kulanan oldumu faydası oldumu?
AlpAnnesi94 Ali123 Yanlıs olmasın 2 hafta kadar sanırım. Sonra ateş öksürük vs geçmişti bıraktım hala duruyo damla bitirmedim
ikitostikannesi Ali123 biz alerjisi için kullanıyoruz gece veriyorum sadece doktorumuz öyle söylemişti