Ekinkose emziriyorum ama uyurken boşa gtmesin süt diye sagiyirum
En az günde 4,5 tane cisli bez degstriyirum ama ben mamada veriyorum çok günde dört beş defa 30 ml de nama veriyirum cnku bebegm doymuyor sanırım ağlıyor
Doktor da mama takviyesi yapablrsn ama kendini emzirdiktej sonra dedi