afy4658 benim 1 aydır öyle. Oluk oluk böyle. Hiçbirşey yapmadım yavas yavas dökülmeleri azaldı. Aslında kan tahlili yaptırdım vitamin vb eksikliği var mı takviye alırım diye ama gerek yok değerler iyi dedi doktor. Hormonlar yavas yavas eski haline dönüyor, hamilelikteki o caaaanım saçlar gitti, normalmiş.