Arkadaşlar birşey danışıcam kullanan yada çevresinden bilenler vardır evinde yerden ısıtma olan var mı kullanışlımıdır memnunmusunuz birde yerden ısıtmada parke önermiyorlar seramik fayans öneriyorlar sizce petek olup yerler parke olması mı kullanışlı yoksa yerden ısıtmalı seramik yer döşemesi mi kullanışlıdır çocuklu ev için yazın soğuk filan olur mu yerler seramik olunca bilgilendirseniz sevinirim😊