Arkadaşlar doğum yaptıktan sonra korunma yöntemi olarak spriali tercih ettim ve çok rahatım.Sprial taktırmak isteyenlere de birkaç bilgi vermek istiyorum.
●Reglin 2. veya 3. Günü takılıyor.Ama regl olmadan da takan doktorlar varmış.Ben reglin 2. günü taktırdım.
●Söylenildiği gibi asla çok acı veren bir şey değil.2 dakikalık kısacık bir işlem.Eğer alttan muayene olduysanız onun kadar acısı sadece.
●Taktırdıktan sonra ağrı hissetmedim hiç.Tabi bu kişiye göre değişebilir.Ağrılı bir regl süresi geçirmiyordum daha öncede.
●İlişki de asla hissedilmiyor.Bende eşimde hissetmiyorum.