Kızım 13 aylık ek gıdadan sonra yanaklarında pütürlü birseyler çıktı ilk başta çok önemli birsey değil zamanla geçer dedi doktor bi krem verdi bitkisel bir ay kullandık geçmedi daha sonra uzun süre krem kullanmadık nemli tutun dedi sabah gün içinde yüzünü yıkarım birkaç kez duş yaptırırım vs yine aynı geçmiyor yine doktor kontrolümüzde söyledim yanakları hala aynı geçmedi bukez kortizonlu krem verdi o hepten mahvetti daha çok kıpkırmızı yaptı yanaklarını onudq bıraktık yedigi birsey dokunuyor ama anlayamıyorm yumurtayı kesiyorum birkaç gün yine aynı ceviz bal bunları vermedim bi hafta yine aynı artık ne yapacağımı sasırdım 😞geçmiyor çocuğum yanakları ger gören aaa neoldu herkese ayrı cevap ver isin yoksa doktora söyleyip alerji testi isticem birdahaki sefer yada doktoru değiştiricem bi krem verip yolluyor😣 allerji testi nasıl oluyor bu arada hiç bilgim yok kandan mı bakıyor kızlar uzun oldu kusura bakmayın teşekkürler 😔