Merhaba anneler sizlerin yardımına ihtiyacım var ben Kocaeli’inde yaşıyorum burada şehir hastanesi yapılıyor seneye açılacak sanırım bu hastanelerde sekreter olarak çalışmak için nasıl bir yol izlememiz gerekiyor nereye başvurulur bir yasinda kızım var seneye çalışmam gerekiyor maddi anlamda zorlanıyorum üniversite mezunuyum lütfen bana yardımci olur musunuz.Simdiden teşekkürler