Pelrenc
Merhaba bebeklerinizin biberonunu ne sıklıkla sterilize ediyorsunuz? Her kullanımdan sonra mı yoksa her gün mü veya ne sıklıkla? Genellikle kaynatarak mı yoksa makinede mi? Bir de ne sıklıkla yeni biberon almak gerekiyor acaba biberonun tamamını mı yoksa sadece emzik kısmını mı değiştiriyorsunuz?