Osmancık pirinç aldım ordan ilk defa, içinde beyaz beyaz pirinçten beyaz buğday gibi biseyler cikiyo ve daha kötüsü, mazot kokusu gibi ağır bı kokusu var paketi açar açmaz. İlk defa başıma böyle bişey geldi. Var mı bı bilgisi olan kızlar, nedir bu durum