Aslgnzr Merhaba anneler bi kaç sorum olcak size sadece formül mama ve ek gıda yediren anneler sıklıkla cevaplarsa sevinirim çünkü bebek her istediğinde emzirmek gerektiğinden genelde düzensiz oluyor kafam karışıyor doğal olarak 1.sorum şu günde kaç öğün besleniyor bebişleriniz? 2.bunun kaçı ek gıda kaçı formül mama? 3.gece o uyanmasada kaç kere kaldırıyorsunuz yada kaç saatte bir?
Makaron_88 Aslgnzr merhaba 7+9 günlüğüz sana şöyle yardımcı olayım 4 saatte bir mama veririm aralarda ek gıda Akşam uyuduktan sonrada 11 ve 3 te mama veririm o kadar
ebannezm Aslgnzr canım şu şekilde3 ara 3 ana ögün şeklinde basliceksin mana veya anne sütü fark etmez. 4 saat ara ile uyandı emzir 4 saat sonra kahvaltı 4 saat sonra emzir 4 saat sonra ögle yemegi 4 saat sonra emzir 4 saat sonra akşam yemegi. Ana ögünlerin anne sütü olacak. Bu şekilde gideceksin. Yani ama çocugunu saatte bir veya iki saatte bir emziriyorsan ek gıdayı verimli alamaz. Bunun için onu alıştırman gerek bunada 6. Ayda başlasaydın eger iyi olurdu.
GozdemHilal Sabah 60 CC mama yarım saat sonra kahvaltı 1 saat sonra 90 CC mama uyku uyanınca meyve sonra çorba sonra 120-150 CC mama sonra uyanıyor ve yoğurt en son yatarken 200 mama gece kendi kalkiyor o zmana da 180 CC mama
Makaron_88 Makaron_88 mama saat 8,12,16 da 120 cc, 19:00 da 90 cc 19:30 civarı akşam uykusuna geçtiği için aralarda kahvaltı , yemek +yoğurt , meyve, uyku muhallebisi veriyorum
Makaron_88 Minnos06 emzirmede öyle bence uhku kalkışlarında emzirin araya saat koyup ek gıda verin bnce mama verenlere göre daha kolay😀
Makaron_88 Aslgnzr şöyşe ki ek gıdaya geçince yani öğünler yavaşca oturmaya başlayınca mama biraz azaltılmalı 150 di ben 120 miye düşürdüm çünkü hem ek gıda hem mama çok geliyordu
Aslgnzr Makaron_88 yani benimki zaten artık mama çok içmek istemiyor bi sabah 6-7 gibi içiyor full birde akşam yatmadan ve gece gün içinde hiç içmek istiyor belki öğlen akşam üstü arası kafasına göre ya içiyor ya içmiyor
Aslgnzr Makaron_88 bende emzirmek isterdim ya iki ay emdi benimki şöyle kendini bilirken emseydi nasıl olurdu hep merak kaldı içimde
Makaron_88 Aslgnzr işte zaten bizimkilerde öyle olacak ama daha sonra şimdi bence aralara yay ki bir anda şişirmezsin ve ek gıdadan verim alırsın yani yer şimdi bir anda 200 verirsen bir saat sonra ek gıdaya yeri kalmazki mama zaten 4 saatte anca hazmediliyor oyle düşün tabi bu benim düşüncem
Makaron_88 Aslgnzr kuzu emzirme sayısıda zamanla 3 4 düşüyor tabiki bebeğiniz alışkanlık yapmadıysa yani sadece açıktığı için emiyorsa eğer alışganlık olduysa saat başı emmek ister
Aslgnzr Makaron_88 mesela sabah mama içti ya 3-4saat sonra kahvaltı yapıyor ondan üç saat sonra öğle yemeği üç saat sonra mama yedirmek istiyorum o yemiyor yine bi yemek vs yapıyorum ona onu yiyor sonra uyumadan önce mama içiyor içmezse yine ek gıda yediriyorum akşam uyuduktan sonra 5saatgeçsede yemiyor uykuyu çok seviyor çok kızıyor uyandırınca uyurkende yemek istemiyor uyumak istiyor
Aslgnzr ebannezm ben 3 saatte bir yediriyorum gece uykusuna kadar gecede 5saat maksimum 6 uyumasına izin veriyorum uyandırmıyorum o yüzden gündüz 3 saate çekiyorum çünkü mesela akşam saat8:30da yiyor uyuyor9da bi daha kalkmak istemiyor 12de mama yapıyorum bazen çok az içiyor bu bu sefer gece 3e kadar bekliyorum o zaman mama yapıyorum onu da yemiyor çoğu zaman çocuğun uykusundan kıymetlisi yok
Aslgnzr Makaron_88 ebannezm şimdi bi dr gidicem alanında uzman çok çok iyi yer bulmak vs çok zor düşünün bi rnadevu aldım üş ay sonraya vardı en yakın temmuz sonu aldım bu ayın sonunda gidicez çünkü sürekli başka şehirlerden de hastaları var ona sorucam düzeni nasıl olmalı diye o zaman için rahat edicek burayada post açarım sonra bilgilendirmek için