Rahimesevda Erdemir bende 40 cikinxca götürdüm ver gaz problemine çok iyi geliyor hemde gelişimi açısından güzel bir aktive oluyor.
DaisyMom Erdemir ben 4 aylikken goturmustum.Ciplakken korkuyor diye.Ama simdi o kadar cok seviyor ki keske daha erken goturseydim.Belirli bi kilosu var onun ustundeyse tabi goturun bebeginizi.
Melikeeeecansuu Erdemir 40ında götürmüştüm hem süslettırdım çekım yapmıstık birgün sonra gazı tamamen bıttı oglumun kolıktı bebegım
cemreninnannesii Erdemir çok iyi geliyor diyorlar ben götüremedim kapı dışarı zor çıkıyorduk cesaret edemedim 40ından sonra götürebilirsin 6 aylık götürdüm kolikliği bitmişti dişi çıktı diye gittim ben çok iyi geldi rahatladı o gün güzel uyumuştu
Asyaipek Erdemir bizde işe yaramadı kuzum kızım çok gazlı bi bebekti spadan sonra masaj yapıyorlar iyi gelir bari bir gece güzel uyuruz dedik hiçte öyle olmamıştı inşallah size fayda eder