Oğlum 1,5 yaşında gündüz uykuları hiç uyutmasam uyumayacak nerdeyse.. 6. Ayından beri böyle yüzüne siyah örtü örtüyorum uyuması için ama o bile etkili olmuyor dün gündüz 1 buçuk saat uyudu akşam 6 da uyuttum 7 çeyrekte tekrar uyandı saat 9 buçukda gece uykusuna yatması gerekiyordu ama uyumadi 12 de uyudu o uyumayınca bende istemsiz olarak çok gergin ve sinirli oluyorum… 🤦 uyuması için tavsiyeleriniz var mı varsa neler? Lütfen yardımcı olun!!