Kızlar kızım hırıltılı nefes alıyır ve güldür güldür bir öksürük var 13,5 aylık bu arada. Doktoru ciğere inmemiş dedi şurup ve damla verdi. Ama ben korkuyurum bebeği bu kadar kötü olup bronşite dönmeden toparlayan var mı? hiç birşeyde yemiyor bu arada