2lokummannesiii Postu şuan parkta salıncakta sallarken okuyorum. 😂
Hava az güzelse hemen dışardayız. Gün içinde adeda set ile vakit geciriyoruz. Nereden baksan 1 saat. Normal hikaye kitaplarında ki resimler falan 5 10 dakika.
Mutfakta yemek yaparken beni izler, tahta kaşıklar tencwreler,kaplar emrine amade 😂 en sevdiği kaptan kaba su dökmek.
Keçeli boyalarla karalama yapmak.
Çizim tabletiyle çizim yapmak. Çok iyi gelişti kalem tutuşu falan.
Oyun hamuru arada çıkarıyorum. Puzzle seviyoruz. Aklıma gelen bunlar şuan. 😂
Biraz da çizgi film izliyoruz. 🙈