Bebeğim 2 ayına girdikten sonra kakasını düzensiz yapmaya başladı haftada sadece 1 kere yapiyo korkmalimiyim ilk anneligim doktora da götürduk bi karnına baktılar rahat dediler gönderdiler ayda 4 kere kaka yapms oluyo bi sorunda şu yapmiyo ama rahat gayet ateş hzuursuzluk yok kakasıda kabiz değil kimi zman 8 günü bulnca ben yaptryom tavsiye veriri misisnz