7,5 aylık bebeğim anne sütünü ve formül sütü red ediyor sadece katı beslenmek istiyor sebze,meyve püreleri ve kaşık mamayı tercih ediyor. Sadece gece uykusunda bir veya iki kez 90 cc içiyor. Sizde durumlar nasıl bu şekilde bir sorun olur mu ? Dr sordum normal dedi ama benim içim hiç rahat etmiyor siz değerli annelerin görüşünü de merak ettim. Sizde durumlar nasıl?