Nejlavrl Taazzeeaannee Benimde 3aylik6 kilo canim doktorumuzds guzel dedi saglik ocagindaki kontrolde ordakierde guzel dedi bebegin zayif degil bence kilosu iyi
Taazzeeaannee Semra9613 bizim doktorumuz da iyi diyor da işte biraz çevre psikolojisine maruz kaldım ben de normalde asla takan biri de değilim ama işte sürekli dile gelince sormak istedim
babyackgz Taazzeeaannee büyüdükçe kilo alımı azalıyormuş zaten normal diyor ama son kontrolde 270 gram falan almıştı diş çıkarma dönemiydi az dedi ama ortalamaya göre normal
Boncuksun Taazzeeaannee valla benimde ilk bebeğim doktorun dediği önemli bana da diyenler oluyor kilo alsın diye takmıyorum . Zaten sağlıklı olsun yeter bana. Herkes tombul olsun derdinde
Ardengunes Taazzeeaannee 2 ay 25 günlükken tartmıştım 6.720 di 2900 doğdu şiş inince 2600 kalmıştı piskolojim bozulmuştu ki hâla bozuk kilo aldırıcam diye 3 aydır yırttım parçaladım kendimi gecem gündüzüme karıştı
Mommqueen Taazzeeaannee biz iki aylıkken 6,350 kg yduk doğum kg su ne acaba o da önemli benim bebeğim 4 kg doğmuştu mesela