sweetgirl9 Merhaba bebeğim 1 ay 12 günlük oldu kalça ultrasonu çektirmemiz lazım özel çok pahalı devlet de çekiyor değil mi nerden ve hangi bölümden randevu almamız gerekir?
Sevgi1995 sweetgirl9 çocuk doktoruna bebeğinizin tcsiyke randevu almaniz gerekiyor sıraya göre cagriliyor zaten en fazla 10 dakika sürüyor biz özelde yaptırdık ekstra para vermedik sadece muayene ücreti verdik
Esins sweetgirl9 ben 28 günlükken götürmüştüm kendim muayane için gitmişken hemen sıra aldık hastaneden 4 gibi falandı muayane etti ultrasona yönlendirdi ama ertesi gün için sabah erkenden ultrason sıranızı aldık içeri girince 2 dk sürüyor acısız işlem benimm kızım uyuyordu işle sırasında uyandı tabi doktora gösterip çıktık
sweetgirl9 Yavrukom peki süreç çok uzuyor mu randevu için arayıp mı almak gerekiyor yani bebeğimin kimlik numarasıyla mı almak gerekiyor?
sweetgirl9 ikizlerinannesi2985 bebeğimin kimlik numarasıyla mı yoksa kendi kimlik numaramla mı randevu alayım
Emosh Bizde çocuk hastalıklarından randevu alıp gittik doktor usg için istek yapıyo gidip randevumuzu aldık çektirdik o gün. Daha sonrada boyun için usg almıştık onun randevusunu 2 hafta sonraya vermişlerdi.
Besteblgn Normalde özele götürüyorum ama ultrasyon için devlete götürdüm çocuk doktoru yönlendırıyor sizi
3MelekAnnesi3 sweetgirl9 yenidoğan polikliniği yönlendirdi bizi dahiliye ultrason bölümü diye ben oraya gidip söyledim su tarihte gelin cekelim dedi devlet hastanesi ama her hastane farklıdır bence