iki_prens_annesi_ Ela5858 ben 9 aylikken koydum daha oncesinde yurutece bindigi icin sevmedi ondada ilerlemek gezinmek istedi
Juliet2021 Ela5858 ben 6 aylıkken aldım 10-15 dk oyalanıyor orda sonra sıkılıyor.7,5 aylık oldu Henüz zıplayamıyor
Ela5858 Sabıt olandan dusunuyorum aslında yürütec tipinde olandan ılgısını cekmezse boşa alınmısmı olur bılemedım amacım ıcınde otursun onundekı oyuncaklarıyla ılgılensın