asli_poyraz sabah 9:30 gibi uyanır süt içer 1 bardak .11 de kahvaltı . öğlen 3 gibi işte meyve ,çorba ,yada önceki günün yemeği .akşam 7 gibi evde ne yaptıysam artık 10 gibi 1 bardak süt 🙂 ben abur cubur , çikolata tarzı şeyleri genelde 3 yemeğinden sonra veriyorum ki akşama yesin birde günde 1 adet anca 🙏