Merhaba arkadaşlar 3gunluk bebeğim şuanda ama hiç sütüm gelmedi mama veriyoruz 3gundur memede tutup veriyorum emsin diye emiyor ama tabi bişey yok pompa ile çekmeye başladım gece sarı su geldi çok az iki uctanda ama çok acıyor elektrikli pompa varmı bir taktik öneri vs üzülüyorum oğluşumu emziremiyorum diye 😔