Arkadaşlar 19 aylık oğlum bir kaç gündür kuru öksürük şeklind takır takır öksürüyor bugün biraz ilerlemiş derecede . Bı kaç gündür de dogalgazlari yaktık. Bizim ev ters dublekx ve assagi katta yattığımiz için soğuk oluyor oğlumda üzeri açık yatıyor eşim diyor ki dogalgaz öksurtuyor deyip duruyor ne alaka doğalgaz oksurtmez ki. Arkadaşlar öksürüğe ne önerirsiniz