Sacma gelecek belki ama çok vicdan azabı çekiyorum 🤣 2 aylık bi dünya guzelim var her fırsatta uyutmaya çalışıyorum uyuyunca da kıyamıyorum aceba onu sürekli uyutmaya çalışarak kötülük mü yapıyorum Diye . Tabi hepte değil gün içinde uyanık olduğu zamanlar yere koyuyorum yatağın üzerine orda oynuyoruz konusmaya çalışıyor 🤣🙈 yani uyumasını istemem ve uyutmam bazen çok üzüyor beni çocuğu zorla uyutuyor gibi düşünüyorum ilk bebek eşim bana diyor senin pskoljin bozulmuş 😴 sizce kafayı mı yedim ben 🤦🏻♀️🙈