Gunesay Merhaba anneler, normalde 1 yaş aşısı 2 bacak bir kol şeklinde yapılıyormuş. Ama bize her iki bacağa üç aşı şeklinde yapıldı ve kola yapılmadı. Bir sorun olur mu bilen varsa yazabilir mi?