Merhaba sevgili anneler, vallahi de billahi de avazım çıktığı kadar “uykuuuuu” diye bağırmak istiyorum. Son 7 - 9 ay arası uyku sorunumuz yoktu delilsiz uyuyordu sabaha kadar. 0 gece emmesi… Ne olduysa son 1 haftadır gece 30 defa kalkıyor bakın abartısız 30. Dün gece üşenmedim telefonuma her kalktığında baktım ve işaret koydum. 24 işaretti ! Alt 2 dişi çıktı, gece uyumadan kaşık maması yediriyorum, emerek utuyorum aç değil yani. E sorun ne??? Kafayı yiyeceğim aşırı bitik durumdayım kesintisiz yalnızca 4-5 saat uyumak istiyorum o kadar. Sürekli uyanıp, meme istemesinin sebebi ne olabilir sevgili anneler nasıl bir çözüm bulabilirim. Yorgunluktan gün ortasında bayılmamak için dua edeceğim bugün. Resmen göz bebeğim cayır cayır yanıyor