Prenseslinam İs yeri aşı olnayanlara haftada iki kez pcr testi zorunluluğu getirdi aşı hic olmadım olmayı düşünmüyordum ana malesef zorunluluktan olacağım emziren anneler aşı tercihiniz ne oldu
Ozbk Biontech oldum 2 doz. Sütten bebeğe de antikor geçiyor oda bağışıklı oluyor. Bebeğim 6 aylik Prenseslinam
otose_san Prenseslinam Biontech oldum, şimdilik bi sorun yaşamadım sadece aşıdan sonra kolum ağrıdı 1 gün o kadar
Henakiz Açıkçası Sinovac’ın koruyuculuğunun Biontech’e göre ciddi manada düşük olduğu anlaşıldı. O yüzden sinovac olanlara hemen Biontech hakkı tanındı. Sağlıkçılar da Biontech oluyorlar. Sinovac sonrası 2 toz Biontech olan sağlıkçı yakınlarım var.
Ask_kokulu_yavrum Dmtsnrr bende hamilelikte aşı olup doğum yapanları merak ediyorum bende hamileyim olmadım
Zeynep-almila Ozbk herhangi bir yan etkisi oldu mu bebeğinizde sizde sütünüzde herhangi bir azalma çok oldu ama birde hemen emzirdiniz mi ?
Ozbk Zeynep-almila kolum ağrıdı 2 gün, tetanoz aşısı olmuş gibi onun dışında bir sey olmadi. Emzirdim sütümü etkilemedi bebekte bi sorun olmadi
BnnrBde Prenseslinam Biontech oldum 2 doz emzirdimde herhangi bir sorun yaşamadım çok şükür 🙏🏻 sadece kol da ağrı oldu o kadar .
Sema94 Prenseslinam merhaba herkese ben doğum yaptıktan 10 gün sonra aşımı oldum biontech oldum çok şükür hiç bir yan etki olmadı 2.sini de oldum oda aynı şekilde çocuğumda da bi sıkıntı olmadı ve şuan 2 ay 18 günlük 🥰🤲