biradamavisi neden antibiyotik verdi ki ciğerleri de temizmiş. Benim kızım da 3 aylık on gündür böyle. Burnu tıkalı ve öksürüyor. Öksürüğü geniz akıntısı kaynaklı. 3 saatte bir burnunu açıyorum günde üç kez doktorumun önerisiyle ventolin veriyorum. 3-5 gün kadar ver dedi durumuna göre. Ventolin öksürüğünü azalttı gibi. Hem sekresyonunuda yumuşatıyor. Nemlendircim var ordan soğuk buhar veriyorum gecede baya farkediyor, kuru hava daha da tıkıyor öksürtüyor çünkü. Maalesef viral hastalık böyle çabamız ciğerlerine inmesin orta kulak iltihabı olmasın. Bol bol emzireceğiz anne sütünden antikor desteği almış olacak. Geçmesini bekleyeceğiz. Öksürük hırıltı sürebilirmiş kötüleşmediği sürece böyle devam.. bilmiyorum bebeğinizi doktor ne gördü ama etkeni virüs olan bir hastalıkta antibiyotik çok mantıksız başka bir doktora daha danışın derim ben