[silindi] 3,5 ay cok erken. Yürüteçte ağırlık kalça ve ayaklara biniyor. 6.aydan sonra konulması öneriliyor. Henüz 3,5 ayken oturmak bile önerilmez. Hatta ki yenıdogan aparatsız kanguru da önerilmez. Çünkü bunlar hep oturur pozisyon. Ki yürüteçte oturur pozisyonda. Yürüteç karşıtı değilim kullanıyoruz 6.ayından beri fakat sizin için çok çok erken.