Bebeğimin bu davranışına bir türlü anlam veremiyorum .Ayıcıkların düğme gibi olan burunları var ya hani görür görmez hemen alıp ısırıyor . Başka oyuncaklara böyle yapmıyor . Hem de öyle bir ısırmaki kendini sıka sıka bütün gücüyle . Dişini kaşıyor desem niye diğer oyuncaklara öyle yapmıyor ?