trn-mom55 Bebeğim 5 aylık, doğduğundan beri green clean deterjan ve yumuşatıcı kullanıyorum. Bizimkilerle yıkamadım hiç, o yüzden alerjik yapısı var mı yok mu bilmiyorum.. Ne zamandan sonra kendi kıyafetlerimizle yıkayabiliriz sadece merak ettim 😊
eceunverkanra trn-mom55 Ben de hep green clean kullandim bebegim 1 yasina gelmek uzere hala ayri yikiyorum. Bizim camasirlari da ben green clean’le yikiyorum ama yine de icim rahat etmedi camasirlari birlestirmeye uzun bir sure daha bu sekilde ayri yikamak geciyor icimden ama bunun sanirim bi olmasi gerekeni yok tamamen insiyatif😌
SedaMeyra trn-mom55 3 yasina girecek hala kiyafetlerini ayri yikiyorjm ama deterjan dogdugundan beri amwayin deterjani jizim camasirlaroda onla yikiyorum
Mavi0688 trn-mom55 sorunuzdan bagimsiz ama yumusaticidan memnun musunuz ? Camasirlari yumusak yapiyor mu ? Ben bebegimin camasirlarina hic yumusatici kullanmiyorum ama artik buyudu ve camasirlari sertlesti kullansam mi artik diye dusunuyorum da
trn-mom55 eceunverkanra sanırım öyle. Aslında ayırmak istememden de değil merak ettim acaba belli bir kıstası var mı diye
trn-mom55 SedaMeyra Benim çok gamsız bir arkadaşım var doğduğundan beri kendi deterjanları ve Kendi çamaşırlarıyla beraber yıkıyormuş
Blks trn-mom55 bebegim 2 buçuk yaşında halen ayrı atyrm büyük ihtimalle 6,7 yaşına kadar öyle devam ederim 2 yaşına kadar minoris kullandım simdi hacı şakir granule geçtim
nneslihan trn-mom55 kızımın çamaşırlarına yumuşatıcı hiç kullanmadım. 15 aylık ve uzun bir süre daha ayrı yıkarım diye düşünüyorum
trn-mom55 nneslihan peki çamaşırlar sert olup canını acıtmaz mı rahatsız etmez mi(bilmediğim için soruyorum, yanlış anlamayın). Çünkü ben bile kendi çamaşırlarımızı yumoş biterse çok acil olmadıkça yumoşsuz yıkamıyorum sert oluyor rahatsız oluyorum giyerken
nneslihan trn-mom55 bende bizim çamaşırlara kullanıyorum ama kızımınkilere kullanmıyorum. Bazen kurutmalı olarak çalıştırıyorum makineyi, sert olmuyor. Bebeklere zaten yumuşatıcıda önerilmiyor