Acelyaooacelya ben evlenirken almistim hala kullaniyoruz bosch marka, ben cok memnunum hic sorun yasamadım neredeyse 4seneye yaklastı hic sorun cikartmadı. Modeli eski tabi simdi bulunmaz ama yeni modellerine bakabilirsiniz benim kurutma makinam haric butun beyaz esyam bosch ve hepsinden memnunum😊