arslanseda Merhaba anneler Nasıl korunuyorsunuz spiral mi igne mi hap mı hangisi garantili spiral olup hamile kalanlarda var hangisine güvencem bilemedim🤦🏻♀️ Tekrar hamile kalmaktan cok korkuyorum sezeryan birde daha 2 ay oldu
Deepmom arslanseda spiral icin kadin dogum uzmanina bir muayene olmanizi tavsiyr ederim dusunuyorsaniz bazii kadınların rahim boyu fazla kucuk veya buyuk ise kayma riskinden dolayi önerilmiyor yine kadin dogum uzmanın bana onerdigi hap ve aylik igne deki az miktarda da olsa anne sütünden bebegine gecebilir dendi uc aylik igne onerildi ama eger buyukbisehirdeyseniz kolalti implantlar var bakmanizi tavsiye ederim