Sefaserpil Diyet eşliğinde çay içiyorum mesela günlük rutin şu şekilde. Sabah 9 çay, 12:30 kahvaltı (eşim homeoffice olduğu için onu bekliyorum mecbur) kahvaltıda peynir, salatalık, yumurta, maydanoz, 1 Dilim tam buğday, bazende tam buğdayın içine yaş peynir koyarak tost gibi yapıyorum yağlı hiç bişey yok yani anlayacağın kahvaltı sonrası akşam yemeğine kadar en az 3 lt su tüketmeye çalışıyorum 2 ve 5 arası doyurucu hiç birşey yememeye özen gösteriyorum ceviz fındık tarzı şeyler yiyorum yada meyve. Akşam 6 da çayımı içiyorum 7:30 yemek saatimiz her türlü yemeği yiyorum ama asla 1 tabaktan fazlasını değil. Sonrası da zaten bişey yemek yok baktım açlık var 2 3 kraker atarım ağzıma tamam. Gün içinde zaten bebemin peşinde koşmayıda spor yerine sayarım yeterince yoruyor böyle işte 🤷♀️