3aylık bebegim var sadece anne sütüyle beslenirdi covit oldum tat koku gitti oyuzden bisey yiyemiyrm yersemde az yiyorum içim almıyo haliyle bende az yiyince sütte azaldı sürekli meme istiyo büyük ihtimalle doymuyo mama vermeyi denedim yemiyo aglıyo napcagımı sasırdım karantinanın 8. Günündeyim daha ne yersem eskiye döner tat koku yok hala halsizlik var tat koku gidelide 6. Gün bugün 😔