05ay05az20e1sra14na9di3r27 Kızlar reglim geçen ay 3 unde olmuştu şimdi hala olmadım karin agrim olurdu regle yakinyakın bu sefer ağrımadı çok hafif sizi şeklinde ağrı hissettim 1 2 sefer başka da yok Emin de olamadım eczane uzak test alamıyorum napacağımı bilemedim
Kabakcekirdegimiray 05ay05az20e1sra14na9di3r27 isminizi okumaya çalışmaktan yazıya zor odaklandım yaa 🙄 bence 1 2 gün falan daha bekleyin
SimaBeste 05ay05az20e1sra14na9di3r27 gebelik testimiyiz, ortada resim yok bişey yok ne bilelim gebe olup olmadığını
SeverusSnape 05ay05az20e1sra14na9di3r27 henüz 1 gün geçmiş oluyor, test alsanız bile hemen çıkar mı bilemedim. Belki bu ay geç regl olursunuz. 1 hafta bekleyin isterseniz. Hakkınızda hayırlısı.🙏😊
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Kabakcekirdegimiray ismimi boş ver ya😁 emin olamadım ağrı gibi giriyor azıcık ama bisey yok
05ay05az20e1sra14na9di3r27 SimaBeste bu belirtileri yaşayan var mı diye sormuştum postuma gelme o zaman yorumlarına gerek yok
SimaBeste Haticekkbkr ama yalan mı bacım ? Hadi gebelik testinin veya beta hgc nin , resmini atsa söyleriz ama ne bilelim şimdi
SimaBeste 05ay05az20e1sra14na9di3r27 gebelik herkeste farklı belirtiler gösterici yaptığın testin resmini atsan herkes fikrini söyler
SeverusSnape 05ay05az20e1sra14na9di3r27 hayırlı olsun diyeyim o zaman, inşallah sağlık haberlerini alır, sağlıkla kucağınıza alırsınız.🙏☺️