Ozgeakah Bebeğim 2 ay 6 günlük birkaç gündür gaz tavan yapmış durumda gündüz akşam hep aynı biogai kullanıyoruz işe yaramıyor artık. Doktorumuz nurse harvey kullanın dedi internette bi colex şurup gördüm bir de damla hangisi daha iyidir
YesilbirAda Ozgeakah biogaia tek kullanilmiyor o duzenleyici yanina gaz damlasi veriyor ben nurse harvey kullaniyorum nefes aldım resmen ama duzenli kullanin
YigitefeBey Ozgeakah nurse harveys+Biogaia aynı anda kullandım 4,5 ay boyunca çok rahatlamistik colexi de kullandım ama bizde etki etmemişti damlası daha iyi sanki
Babyyyyy “Biogai”damla çok çok iyi günde sadece bi defa uyumdan önce beş damla biz onunla rahatlamştık
Aslin Ozgeakah Kimyon tohumu al aktardan demle iç canım birde bir şey dokunuyordur ona da dikkat et bize susam tahin çok dokunuyor başlarda da bulgur çok gaz yapardı.
Hacer-AseL Bebeğim 2 aylık ve gaz problemi yaşıyorduk.Doktorumun tavsiyesi ile biogaia ve Sab simplex düzenli olarak kullanıyorum şükür gaz problemimiz bitmek üzere. Tavsiye ederim