Ruzgaarbeey evet o ek gıda döneminde de aynı şeyi yaşadık . İlk başlayınca herşeyi okadar severek yediler ki , hatta daha fazla yemek için ağlıyorlar di. Sonra da yememek için ağladılar ,şimdi zorla yediriyoruz. Nazar değilde yeni kesfettikleri biseyi severek yapıp ,sonra sıkılıyorlar bence . Alfa kuşağı bunlar 🤣🤣