Annis-ogul GiybetReis vala oyle yaziyor ama cesaret edemiyorum merhaba.bi ince pijama aktı ve çıtçıtlı giydiriyorum
Goktug4343 GiybetReis e bebek bilmiyorum üstünde yaziyorrmu hepsi nin tog içeriğine göre farklılığı var üstüne uyun bnce ben LCW 2,5 zibinla giydiriyorum hiç sorun yasamadim
Atabetulhakayik GiybetReis ince bir pijama takımı ile uyutuyorum bende çünkü gece emzirirken ensesinin serin olduğunu farkettim kısa kollu zıbın ile. Ayağına da çorap giydiriyordum çünkü üstünü hiç ortturmuyor soğuk oluyor ayakları.
GiybetReis Atabetulhakayik bende örtmüyorum üstünü. Ayagına corap giydirince bazen istemiyor bazen memnun. O konu da kararsızım.