Delibirhatunn Bebeğimin sırtında kırmızı bir leke var. Rutin kontrollere gittiğimizde doktor baktı, bu leke büyüyor mu dedi, evet dedim. Bi onkolojiye görünün dedi. Bebeğinde böyle bişey olan var mı? Ne olabilir ki?
otose_san Delibirhatunn Küçük kızımın sırtında vardı kırmızı bi leke ama zaman geçtikçe küçüldü, 10 aylık neredeyse görünmeyecek hale geldi. Yetişkinler de bile ben ve lekelerin takip edilmesi gerekiyor, korkutmak istemem ama özellikle cilt kanserinin tanısında önemli diye biliyorum
ikizler_05 Delibirhatunn hemanjiomdur canım benim kiziminda göbeğinde var onkoloji takip ediyor tehlikeli bir yerde olmadığı sürece sorun yaratmıyormuş 1 yaşa kadar büyüme ve renkte koyulaşma olurmuş 1 yaşından sonrada gerileme oluyormuş küçülüp rengi soluyormuş bana korkulucak bişey yok demişti takipteki doktorumuz ama mutlaka götürüp bir muayene ettir tabiki
otose_san Delibirhatunn İnşallah önemli bir şey değildir. Dönem dönem annemin sırtında kırmızı lekeler oluşup kaybolduğu oluyor, illa kötü bi şey olması da şart değil ama ihmal etmeyin yinede. Gerekli olursa cildiye de gidebilirsiniz