Eses35 bnde talesemi taşıyıcısıyım taşıyıcılık bir hastalık değil demir eksikliği hiç geçmiyor ne kadar ilaç iğne varsa oldum yine düzelmiyor demir eksikliği anemisi denmişti bana, büyük ihtimalle kızınızda öyle, bnde demir eksikliğinden başka bir sorun çıkarmadı olmuyormuşta zaten yalnız tel dikkat etmeniz gereken nokta kızınız büyüğüm evleneceği zaman evleneceği kişinin de anemi testi yaptırması gerekir ve onda çıkmaması gerekir yoksa ikisinden doğacak bebekte tahribat meydana gelebilir miş bana öyle demişti sonucumu söyleyen doktor şükür ki benm eşimde çıkmadı bebeğimde eşimin kanından aldığından onada geçmedi bizde problem yok çok şükür sizde de olmaz umarım, şuan içinde kızınız hasta diye düşünmeyin hasta değil taşıyıcılık hastalık değil çünkü kızınız gayet iyi sadece vücudu demir depolamıyor o kadar arada doktor kontrolünde demir damlaları verebilirsin bir de ciğer, ıspanak yedirebilirsin. Geçmiş olsun moralini hiç bozma kızın gayet iyi