Babyyyyy dün ben de bir postta molfix’in yeni çıkan mavi paketiyle ilgili düşünceleri merak edip sormuştum. Sonra araştırdım, çoğu kişi taşırdığını söylemiş. Denemekten vazgeçtim yine.
Prima’nın her bezine kefilim diyebilirim.😅
Son 1 yıldır Prima Aktif bebek külot bez kullanıyor kızım. Onun öncesinde aktif bebek cırtlı bez, premium care külot ve cırtlı bez, ilk doğduğunda da pure (yeni adı harmonie) kullanmıştı.
Ne taşırma, ne pişik, ne bariyer izi… Hiçbir problem yaşamadı. Üstelik bezler ince olduğu için aşırı rahat oldu hep. Bi ara sleepy külot bez alıp deneyeyim dedim, sürekli bezi çıkartmaya çalıştı çok kalın çünkü. En iyisi yine Prima.