Ben herşeyi yanımda götürdüm inan 1 pjama iki bebek takımı kullanıp geldim sağıma gelince zaten ne olursa olsun bebeğini memeye tutturmaya çalış ilk 2 gün bebek kolostrum denen sütü çekmeye çalışıyor doyuyor 2 damla bile olsa çünkü zaten midesi küçücük ben süt yok sandım bebek emiyordu ama akmıyordu eve gelince sağım yaptım 1 çay kaşığı şeffaf renki sıvı çıktı kolostrumu makina çekemiyor zaten dert etme bebeğine odaklan göğsünde tutmaya çalış inşallah doğunun kolay olur geçmiş olsun